Caută doctor

Exerciţii fizice ce garantează un corp armonios

04/03/2020

Ştim cu toţii că mişcarea fizică este foarte importantă pentru sănătatea noastră, dar nu toate exerciţiile fizice ajută la fel la modelarea corpului. În timp ce unele sunt mai mult pentru înfrumuseţarea caopselor, altele sunt mai mult pentru un abdomen plat.

Abdomene în V

Acest tip de exerciţiu pentru abdomen este ceva mai dificil dar foarte eficient pentru un abdomen de invidiat în scurt timp. Acesta iţi lucrează intens muşchii abdominali şi trunchiul dar iţi şi dezvoltă un bun echilibru deoarece trebuie să stai în echilibru cât timp îl execuţi.
Executare: Întinde-te pe sol fiind aşezată în şezut, apoi întindete ridicând umerii şi picioarele de la sol astfel încât picioarele şi trunchiul tău să formeze litera V. Apoi coboară în poziţia iniţială şi repetă exerciţiul şi nu te relaxa atunci când ai revenit în poziţia iniţială. Pentru a complica puţin exerciţiul poţi ţine mâinile la ceafă sau chiar în aer ducându-le în faţă atunci când execuţi.

Genuflexiuni

Genuflexiunile sunt, poate, printre cele mai uşoare exerciţii dintre toate, fiind şi unele dintre cele mai recomandate exerciţii pentru a vă modela frumos corpul. În mişcarea fizică se lucrează coapsele, muşchii fesieri şi trunchiul. Pentru a complica un pic exerciţiul poţi îngreuna cu o minge de fitness sau cu ceva greutăţi în plus.

Pentru a le executa corect, stai în poziţie dreaptă cu picioarele uşor depărtate la nivelul umerilor şi cu mâinile întinse drept în faţă. Inspiră şi coboară uşor trunchiul îndoind în faţă genunchii (nu în lateral) lăsându-vă în jos având spatele drept.

Urcatul şi coborâtul scărilor

Acest tip de exerciuţiu poate face minuni pentru silueta ta şi nu este un exerciţiu special. Astfel dacă stai la un etaj superior la bloc poţi alege să urci scările în defavoarea liftului. Principalul avantaj este că nu necesită nici un echipament sau poziţie specială a corpului şi poate fi executat fără ca cineva să ştie sau să işi dea seama. Ca alternativă, dacă nu aveţi prea multe scări la îndemână puteţi să utilizaţi un scaun jos sau un obiect rezistent care vă poate susţine greutatea corpului. Puneţi acest obiect jos si urcaţi-vă cu primul picior pe acesta urmând să ridicaţi şi corpul după primul picior saltăt, apoi repetaţi mişcarea schimbând cu celălalt picior.

Practicaţi exerciţiile prezentate mai sus câte cel puţin cinci minute pe zi fiecare şi rezultatele nu vor întârzia să apară.

Call Now Button